icon ambitiancy

Valmonte klantgedreven

Cartoon klantgedreven processen helpt Valmonte

Onlangs kreeg ik het verzoek van Steven Eijberts (Golden Tulip Valmonte, Nijmegen) om hen te ondersteunen bij het vertalen van de principes van klantgedreven processen naar hun hotel organisatie.

De Cartoon die ontwikkeld is door Marc Kuypers geeft op toegankelijke wijze weer hoe processen meer gericht kunnen worden op de klantvraag. Tevens worden afdelingsmuren letterlijk afgebroken en krijgt de klant de aandacht die hij verdient. Het betekent dat er meer in multidisciplinaire teams wordt samengewerkt en ook dat de rol van het management drastisch verandert, deze krijgt namelijk een meer faciliterende rol. Het management gaat hierbij de voorwaarden scheppen waardoor mensen datgene kunnen doen waar ze goed in zijn!

Dat waren ook de thema’s waar Steven met zijn organisatie aandacht aan wilde besteden. Volgens hem is de boodschap om de afzonderlijke processtappen onderling beter te verbinden goed overgekomen. Een mooie versterking van de gewenste focus.

En vanuit de waarderende dialoog weten we:
Wat je aandacht geeft groeit!

Geplaatst in Ambitiancy | Geplaatst in Process | Getagged: Organiseren 2.0 Procesmanagement Klant | Een reactie plaatsen